You are here

GREITAS DALIŲ SIUNTIMAS SUTAUPĖ KLIENTUI DAUGIAU NEI 300 000 JAV DOLERIŲ IŠLAIDŲ PRASTOVOMS

Tamsi naktis Baton Ruže

„Stupp Corporation“ pagal užsakymus gamina įvairių dydžių plieninius vamzdžius. 2012 m. rugsėjo 19 d. 2 val. ryto „Konecranes“ priežiūros vadovas Stephen Doyle gavo iškvietimą dėl 54 tonų tiltinio krano gedimo įmonės spyruoklių ceche. Pagrindinė gedimo priežastis nenustatyta, tačiau rezultatai buvo akivaizdūs. Keltuvo rėmas buvo stipriai pažeistas, kranu dirbti nebebuvo galima.

„Kranas yra būtinas jų veiklai. Jis pakelia 40 tonų plienines spirales į vamzdžių gamybos įrenginį ir yra jų cecho gamybos pradžios taškas“, teigė Doyle. „Konecranes“ komanda nustatė, kokių dalių reikia keltuvui sutaisyti: guolių korpuso ir trijų iš keturių šoninių plokščių, laikančių būgną vietoje. Lynas buvo sugadintas, tačiau pavarų dėžė vis dar tiko naudoti. Paskaičiuota, kad dalis pristatyti užtruktų šešias – aštuonias savaites.

„Stupp“ darbuotojai atliko laikiną remontą, tačiau saugos priežiūros specialistai atsisakė jį patvirtinti, kadangi pagrindinė krano užduotis buvo kelti 40 tonų plienines spirales. Situacija buvo be išeities.

Laikinas sprendimas

„Stupp“ reikėjo laikinio sprendimo, kol dalys bus pristatytos. Pasak „Stupp“ pirkimų vadovo Greg Newman, darbuotojai sugalvojo sprendimą naudodami savo keltuvą. „Jis nebuvo idealus, kadangi reikėjo padėti labai sunkią įrangą su 40 tonų spirale ant grindų, kurios tokiam svoriui nebuvo pritaikytos“, sakė Newman. Šiam sprendimui reikėjo daugiau darbuotojų, laiko ir lėšų. „Turėjome atitraukti žmones nuo kitų darbų, tad padidėjo ir kitų projektų išlaidos“, pasakojo Newman. Jis paskaičiavo, kad krautuvo sprendimas papildomai kainavo 15 000 JAV dolerių per dieną, kadangi darbui, kuris anksčiau trukdavo nuo dviejų iki trijų valandų, dabar reikėjo skirti penkias ar šešias.

Papildomos pastangos kliento labui

Stephen Doyle suvokė riziką ir kreipėsi į „Konecranes“ dalių organizacijos vadovus, kad jie paspartintų reikiamų dalių pristatymą. Užsakymas buvo išsiųstas iš Suomijos rugsėjo 25 d., o kranas vėl veikė spalio 12 d. Atsidėkodami už greitą remontą, „Stupp“ patikėjo „Konecranes“ ir daugiau darbų.