Kranų patikros ir prevencinė priežiūra

„Konecranes“ sertifikuoti inspektoriai ir išmokyti technikai pateikia tikslų jūsų įrangos būklės įvertinimą. Jie įvertina riziką, nustato tobulinimo galimybes ir pateikia rekomendacijas.

Aktyvi prevencinė priežiūra yra labai svarbi siekiant pagerinti saugą ir našumą. Prevencinė priežiūra gali sumažinti prastovas ir padidinti patikimumą. Mes sukuriame aktyvų pritaikytą techninės priežiūros planą, remdamiesi jūsų turima įranga, taikymo sąlygomis ir darbiniu ciklu.

crane_inspections_and_pm.png

Globalus požiūris į priežiūros valdymą

Atliekant prevencinės priežiūros patikras nustatoma rizika ir tobulinimo galimybės. Remdamiesi ilgamete savo patirtimi ir ekspertinėmis žiniomis, galime pritaikyti prevencinę priežiūrą pagal kiekvieno gamintojo rekomendacijas.

Įprastinė priežiūra, kaip antai reguliavimas ir tepimas, atliekama siekiant išlaikyti jūsų įrangą tinkamą eksploatuoti ir kartu įvykdyti gamintojo priežiūros instrukcijas.

Atitikties patikras yra skirta valstybinių institucijų nustatytiems norminiams reikalavimams patenkinti. Kvalifikuoti mūsų inspektoriai ir technikai yra kompetentingi ekspertai, išmanantys vietos taisykles. Kai kurių šalių taisyklėse reikalaujama, kad būtų pasitelkiama trečioji šalis.

Šios pagrindinės patikros ir prevencinės priežiūros užduotys yra sugrupuotos į techninės priežiūros produktus. Mūsų produktai sujungiami į techninės priežiūros programas.

global_approach_to_crane_maintenance.png

Jūsų poreikiams pritaikyti techninės priežiūros produktai

Daugelyje šalių MAINMAN™ Q3 planinės priežiūros produktas sujungia prevencinės priežiūros patikras su įprastine priežiūra ir sudaro mūsų CARE prevencinės priežiūros programos pagrindą. Kur leidžiama, taip pat galime atlikti atitikties patikras, kad būtų patenkinti vietiniai norminiai reikalavimai.

Jungtinėse Amerikos Valstijose ir Kanadoje mūsų MAINMAN™ Q3 įvertinimo produktas taikomas kaip prevencinės priežiūros patikra, kurios tikslas – suteikti jums išsamų vaizdą apie jūsų įrangos būklę. MAINMAN® Q3 įvertinimas sudaro mūsų CARE prevencinės priežiūros programos pagrindą ir atitinka periodinės atitikties patikros reikalavimus. Visada rekomenduojama atlikti įprastinę priežiūrą kartu su MAINMAN® Q3 įvertinimu.

service_products_tailored_to_your_requirements.png

Rizikos ir rekomendacijų metodas

Nesvarbu, koks taikomas techninės priežiūros produktas, mūsų įvertinimo ir konsultacijų procesas remiasi rizikos ir rekomendacijų metodu.

Komponentas yra tikrinamas, siekiant išsiaiškinti jo būklę. Gedimai, trūkumai ir pažeidimai yra dokumentuojami ir priskiriami vienai iš trijų rizikos rūšių: saugos, gamybos arba nenustatytai. Be to, galima nustatyti įvairias tobulinimo galimybes. Rekomenduojami veiksmai aptariami kartu su jumis.

risk_and_recommendation_method.png

Mūsų konsultavimo metodika

Tik „Konecranes“ kiekviename eksploatavimo etape teikia ekspertų patarimus. Remdamiesi savo sukurta konsultavimo metodika atliekame šias apžvalgas. 

Saugos apžvalga
Ši įrangos lygio apžvalga yra informuoja jus apie aptiktus su sauga susijusius gedimus ar problemas prieš technikui paliekant jūsų darbo vietą arba prieš įrangą grąžinant eksploatuoti.

Apsilankymo ir techninės priežiūros apžvalga
Šios darbo arba vietos lygio apžvalgos supažindina su patikrų ir priežiūros rezultatais, nustatyta rizika ir rekomenduojamais veiksmais.

Verslo apžvalga
Šia jūsų dabartinės priežiūros programos verslo lygio apžvalga siekiama parodyti, kad investicijos ir nuolatinis tobulinimas atsipirks.

our_consultative_approach.png

Visiška prieiga prie informacijos apie jūsų įrangą

Mūsų klientų portalas suteikia galimybę paprastai pasiekti reikalingą ir naujausią priežiūros informaciją. Jame galite peržiūrėti savo patikrų ir techninės priežiūros ataskaitas bei techninės priežiūros užklausas ir istoriją.

Atsižvelgiant į jūsų techninės priežiūros programą, galėsite internetu atlikti šiuos veiksmus:

• prisijungti savo vartotojo vardu ir kurti techninės priežiūros užklausas;
• peržiūrėti techninės priežiūros užklausas, kuriose rodomi atviri, vykdomi ir atlikti darbai;
• peržiūrėti techninės priežiūros planus su apsilankymų tvarkaraščiais pagal įrangą;
• matyti aktyvių ir ankstesnių sutarčių sąrašą;
• matyti registruotos įrangos, suskirstytos pagal buvimo vietą, sąrašą;
• peržiūrėti pasirinktų patikrų ir kitų techninių priežiūrų ataskaitas, kurias išdavė „Konecranes“;
• pasiekti TRUCONNECT® nuotolinės priežiūros tarnybos duomenis.

full_access_to_information.png

Konsultavimo paslaugos papildo jūsų patikrų ir prevencinės priežiūros programą

Kai kurie komponentai, kurie nėra lengvai prieinami patikrai neišardant, gali kelti nenumatytą riziką. „Konecranes“ naudoja pažangiausias technologijas ir neardomuosius bandymus (NDT) nematomiems ar paslėptiems defektams atskleisti.

Pavarų dėžės patikra: vidiniai komponentai vertinami endoskopu ir atliekant alyvos analizę. Kai kuriais atvejais pavarų dėžė išardoma neardomiesiems bandymams su vidiniais komponentais atlikti.

Sukabintuvo patikra: sukabintuvai yra esminiai komponentai, užtikrinantys saugų krano veikimą, todėl kai kuriais atvejais juos reikia išardyti patikrai.

Kablio / koto patikra: galima atlikti neardomuosius bandymus nematomiems kablio ir koto defektams atskleisti.

„RopeQ“ magnetinė lynų patikra: vidiniai laidai, gijos ir šerdis, kurie nėra lengvai matomi, yra tikrinami naudojant elektromagnetinį įrenginį.

consultation_services.png

Nuotolinės paslaugos teikia informaciją apie naudojimą ir saugos įspėjimus

TRUCONNECT® nuotolinio stebėjimo funkcija pateikia jums saugos ir naudojimo duomenis ir informuoja apie likusį numatytą jūsų įrangos eksploatavimo laiką.

Kai yra įrengtas nuotolinis stebėjimas, pasirinktus su sauga susijusius duomenis galima perduoti elektroniniu paštu ir (arba) SMS netrukus po to, kai atsitinka įvykis, kad galėtumėte nedelsdami imtis reikiamų veiksmų.

Derinant TRUCONNECT® nuotolinio stebėjimo funkciją kartu su patikromis ir prevencine priežiūra, užtikrinama optimali gamybos aplinkos sauga.

truconnecttabletwhite.jpg